KLANTEN

ONDERZOEK

Wist u dat een klanten(tevredenheids)onderzoek meer te bieden heeft dan enkel te meten naar de tevredenheid uw klanten? 

 

Tijdens een klantenonderzoek is het nuttig om te polsen naar Marketing & Sales inzichten zoals … 

 

1.    Hoe hebben uw klanten u gevonden?

2.    Waarom kiezen nieuwe klanten voor uw producten en/of diensten?

3.    Zij uw bestaande klanten geïnteresseerd in uw nieuwe producten en/of diensten?

 

Het is ook een perfect moment om uw huidige bedrijfsstrategie bij hen af toetsen. Komt uw strategie nog steeds overeen met hun verwachtingen? Hoe positioneert u zich tegenover de concurrentie en hoe percipiëren uw klanten dit?

 

Kom te weten wie uw ambassadeurs zijn. Hoe u hen kunt activeren om nieuwe klanten aan te werven. Wie zijn uw risicoklanten die dreigen naar de concurrentie over te stappen.

 

Gebruik uw ambassadeurs om uw bedrijfsprocessen continu te verbeteren, betrek hen bij innovatieve ontwikkelingen. 

Marketing voor KMO’s staat garant voor een pragmatische maar doordachte aanpak. Aarzel niet langer en vraag een vrijblijvend gesprek aan via het contact formulier.